You are currently viewing Giv dine kunder den bedste oplevelse på din webshop 

Giv dine kunder den bedste oplevelse på din webshop 

Hvis du har en hjemmeside, som sælger nogle forskellige produkter, så er du naturligvis i at gøre oplevelsen så god som mulig for dine kunder – både når det kommer til behageligt layout og selve processen i at udvælge og købe produktet. 

Der skal først og fremmest nogle helt lavpraktiske ting på plads – eksempelvis hvordan I får organiseret jeres levering. Her vælger langt de fleste hjemmesider at gå med DDP levering, fordi det giver en bedre oplevelse for kunden – og hvis man gerne vil opnå succes, er det vigtigt altid at have kunderne i baghovedet, når man tager beslutninger.  

Brugervenlig platform og flot layout 

Noget, som man altid bør gøre noget ud af, når man laver en webshop, er selvfølgelig layout og brugervenlighed – det er nemlig noget af det, som er med til at gøre det til en bedre oplevelse for dine kunder. 

Først og fremmest betyder det nemlig meget for kundeoplevelsen, at der er overskueligt at finde rundt, da man på den måde ikke skal gennem alt muligt unødvendigt besvær for at finde det, som man leder efter.  

Derudover sender det også et godt signal til kunden, hvis I har gjort noget ekstra ud af at have et flot layout på siden. Det viser, at I går op i de små detaljer, og at I er en virksomhed, der har styr på det, I laver. Så vær opmærksom på at mange af tingene også ligger i detaljerne og gør så lidt ekstra ud af disse. 

DDP levering i jeres webshop 

Selve måden hjemmesiden fungerer på er ikke det eneste, som gør kundeoplevelsen bedre. Du kan som tidligere nævnt rette fokusset på selve købet og modtagelsen af de produkter, som bliver købt af kunderne. Og her kan du med fordel benytte dig af DDP levering, da det betyder, at det er sælgeren, der tager sig af omkostningerne i forbindelse med forsendelsen. Det er nemlig det, som de fleste webshops vælger at gøre, så det er en god ide at hoppe med på den bølge. 

For at blive helt klar på DDP incoterms og regler, og alt man ellers skal vide, så se mere på DDP levering – TIMEVAT. Så har du i hvert fald noget af det helt lavpraktiske på plads, som er meget vigtigt for at din webshop skal fungere. 

Muligheden for kundeservice 

Når du har garanteret DDP levering, flot layout og brugervenlighed til dine kunder, så er der lige et sidste bud på en ting, som du også kan prioritere på din webshop – det er nemlig en kundeservice funktion.  

Det er altid anderledes at shoppe online, fordi man ikke har det samme fornemmelse for produktet og dets egenskaber, som hvis man står med det i en fysisk butik, og derfor kan det også være meget brugbart for kunderne på webshoppen, at der er en funktion, hvor de kan stille eventuelle spørgsmål. At kunden kan blive guidet igennem deres køb kan i hvert fald være endnu en ting, der gør, at de vender tilbage og køber fra din webshop igen.  

Skriv et svar